Fashion Week day 1

Stylizacja z pierwszego dnia Fashion Weeka, co mogę o niej powiedzieć? Góra i dół na czarno, przełamane białymi skarpetkami, bardzo lubię tego typu łączenie, płaszcz mojego projektu. Jeśli chodzi o Fashion Week, to poznałem tylu wspaniałych ludzi, zdolnych fotografów, którzy robili mi zdjęcia m.in. Sandrę Daniłowicz, której zdjęcia widnieją niżej. Na początku miałem mieszane uczucia jeśli chodzi o Fashion Week, odnośnie organizacji i miejsca w którym ostatecznie się odbył, ale później już byłem pewny, że to będą moje świetne cztery dni z życia, wiadome jest to, że zdarzały się kolekcje które się podobały, a które nie. Na pewno gratulacje należą się projektantom: Van Hoyden, Girl Little Boy, ZWYRD, Angelika Józefczyk, Klaudia Markiewicz, Przemysław Nowak.



                                                             Płaszcz :mój projekt
                                                                Koszulka :H&M
                                                                 Spodnie :Bershka
                                                                    Buty :H&M

1.Van Hoyden





2.Girl Little Boy




3. ZWYRD





4.Angelika Józefczyk





5.Klaudia Markiewicz







6.Przemysław Nowak

                               Zdjęcia pochodzą ze strony: FashionPhilosophy Fashion Week Poland.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Versace 2022 Menswear

Tommy Hilfiger X Lewis Hamilton

Celine Spring 2021