Lookbook AH Anita Hurbańczuk

Dnia 23 czerwca miałem przyjemność wziąć udział w pokazie, na którym prezentowałem ubrania świetnej, debiutującej projektantki AH Anity Hurbańczuk.
Moja kreacja składała się przede wszystkim z peleryny w łatki, która szczególnie przypadła mi do gustu, gdybym sam miał możliwość wybierania to zdecydowanie padłoby na nią. Czułem się w niej bardzo dobrze, ponieważ osobiście lubię takie klimaty i na co dzień ubieram podobne pod względem stylu rzeczy. Zaletą kolekcji była jej spójność-odcienie szarości, czerni, luz, swoboda, ekstrawagancja i oryginalność to kilka z wielu przychodzących mi do głowy słów, które idealnie odzwierciedlają charakter wszystkich outfitów. Uważam,że pokaz zorganizowany był w bardzo intrygującym, ciekawym klimacie. Pani Anita to osoba bardzo profesjonalna, sympatyczna i inspirująca. Jej ubrania i pomysły zasługują na uwagę. Jestem pewny, że zostanie doceniona. Pokaz był dla mnie bardzo pouczający, ale przede wszystkim była to doskonała zabawa z ekipą, która naprawdę profesjonalnie i ciężko pracowała na tak wspaniały efekt końcowy. Poniżej kilka zdjęć z pokazu i lookboku.
http://epainfo.pl/jak-wyglada-ekspresja-podswiadomosci/



Lookbook AH



































Komentarze

  1. Widać, że w Twoim stylu dzieję się więcej, niż w tym, który zazwyczaj spotykamy na ulicach :)

    Pozdrawiam
    http://kaktusik-miedzy-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wzięcia udziału w pokazie! :)
    Widzę, że uczysz się w Anagrze!
    W tym roku skończyłam gimnazjum i jedną ze szkól do których złożyłam papiery była właśnie Anagra - profil hotelarski.
    Jednak dostałam się do swojej wymarzonej.. Technikum numer 1 na profil hotelarza! :D
    Super zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Versace 2022 Menswear

Tommy Hilfiger X Lewis Hamilton

Celine Spring 2021