Street Fashion: Milan, Paris, New York Fashion Week Men's spring-summer 2018

W dzisiejszym poście przedstawię wam najciekawsze stylizacje jakie wybrałem z bieżących Fashion Week'ów, które odbyły się w takich stolicach mody jak: Londyn, Mediolan, Paryż i Nowy Jork. Ludzie z tych miast pochwalili się niesamowitą kreatywnością i wyczuciem stylu, aczkolwiek stylizacje ludzi z Londynu nie zachwyciły mnie niczym odkrywczym czy wyszukanym. Dlatego też nic konkretnego z tego miasta nie udało mi się dla was wyszukać. Jeżeli chodzi o pomysł na post to dodam, że skoro pogoda się nie popisuje i trochę oziębia to bynajmniej mnie w pewnym stopniu trochę zniechęca do działania, bo zima jest porą roku, której zdecydowanie fanem nie jestem. Preferuję słoneczną i ciepłą pogodę, ale skoro na tę porę roku przyszedł czas to można się zainspirować i ogrzać od widoku tych gorących stylizacji, które na pewno dodadzą cieplutkiej letniej energii.

1.Mediolan


2.Paryż


3.Nowy Jork


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Versace 2022 Menswear

Tommy Hilfiger X Lewis Hamilton

Celine Spring 2021