Moda męska sezon 2018

W dzisiejszym poście przedstawię wam najlepsze, najoryginalniejsze i najbardziej inspirujące sylwetki z sezonu 2018 męskiego Fashion Week'a jakie udało mi się dla was wybrać. Z racji tego, że męski tydzień mody dobiegł końca i obejrzałem każdy pokaz to jak na ich tak dużą ilość uważam, że zdjęć nie wybrałem wiele. Selekcjonowałem po takie które w jakiś sposób mnie zachwyciły i czymś konkretnym się wyróżniają. Uznałem iż nie będę prezentować sylwetek, które możemy zobaczyć na co dzień i takich które w żaden sposób nie są jakoś odkrywcze tylko z sezonu na sezon bardzo do siebie podobne. Według mnie zdecydowanie ten sezon należy do duetu Dolce&Gabanna to co zaprezentowali jest anielskie i można powiedzieć, że w dosłowny sposób. W kolekcji zauważalna jest inspiracja motywem religijnym, królewskim oraz barokowym bogactwem, które zna swój umiar i posiada odpowiednie wyczucie, co nie czyni kolekcji kiczowatą. Dodam na koniec, że ten fascynujący duet od kilku sezonów prezentuje nam, krawiectwo najwyższej klasy i ich kolekcje smiało możemy nazwać dziełami sztuki.


1. Ami


2. Amiri


3. Astrid Andersen


4. Balmain


5. Chalayan


6. Diesel Black Gold


7. Enfants Riches Déprimés


8. Fendi


9. Gosha Rubchinskiy


10. Louis Vuitton


11. MSGM


12. Versace


13. Wooyoungmi


14. Dolce & Gabanna

Komentarze

  1. Stylowo panowie się przywdziali. niektóre kurtki podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Awangardowo! Ja jestem zachwycona! Mój mąż niestety powiedział że nic by z tego nie założył ;)
    Zapraszam do mnie Www.oszczednie-modnie-zklasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądać takie stylizacje na pokazach mody oczywiście można. Ale pokazać się w takich na co dzień to już mało który mężczyzna by się odważył. Większość preferuje taki stonowany styl, żeby się zbytnio z tłumu nie wyróżniać. Nie wiem czy panowie też lubią robić zakupy w sklepach internetowych typu https://butymodne.pl/pilpol-skora-naturalna-p14.f125.html . Moim zdaniem warto z uwagi na ciekawy wybór i dobre ceny.

    OdpowiedzUsuń
  4. W dzisiejszych czasach każdy może pozwolić sobie na modne ubrania znanych marek, ponieważ sklepy internetowe posiadają na prawdę atrakcyjną ofertę.
    https://laumast.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Versace 2022 Menswear

Tommy Hilfiger X Lewis Hamilton

Celine Spring 2021