Vans Special Collection

Dzisiejszy post który przedstawię niesamowicie zwrócił moją uwagę i odrazu stwierdziłem że muszę o nim napisać. Mianowicie chodzi mi o najnowszy lookbook marki Vans. Zdjęcia jakie tam widzimy mają niesamowicie przyjazny i luźny klimat. Fotograf robiący zdjęcia z pewnością także świetnie bawił sie mając tak niespotykanie empatycznych modeli, którzy niekoniecznie musieli prezentować się posągowo by wyglądać dobrze. Jak widać uśmiech i więź jaka jest pomiędzy modelami tworzy fenomenalną całość i aż chce się to oglądać. Dodatkowo miejsca na zdjęciach nie są jakoś wielce wyszukane ale idealnie wpasowują się do klimatu tej fantastycznej grupki ludzi. Jestem pewien, że inspirują nie jedną osobę. Ja osobiście jedno ze zdjeć mam na tapecie w swoim telefonie i czasami bez powodu zerkam po to tylko aby popatrzeć na ten świetny kadr. O marce Vans mógłbym pisać wiele postów ponieważ dla mnie ta marka zawsze była i będzie bezkonkurencyjna!


Komentarze

  1. Bluzy Vansa są zawszę genialne, buty nie podobają mi się zbytnio. Zbyt dużo osób już je nosi. Ja wole conversy i glany :p
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Versace 2022 Menswear

Tommy Hilfiger X Lewis Hamilton

Celine Spring 2021